22.08.2013

[014] come back to my dream

Dzień dobry!
Wakacje mijają bez zbędnych problemów. Mogę rzec, że jest dobrze. Brakuje mi tylko moich kochanych piękności <3 Jutro jadę na zakupy. Muszę wyczaić jakąś koszulę na rozpoczęcie roku. Trzeba wyglądać jak człowiek. WRESZCIE.
Kurde ja chyba jako jedyna nie toleruje obcasów, chwieję się jak opętana, no ale chyba przydałoby się ogarnąć? To trzecia klasa. Wczoraj próbowałam chodzić, zero gleby i wgl, ale buty strasznie nie wygodne... Czuję się że chodzę zbyt sztywno... Mam trochę czasu, wytrenuję się, hahaha.
Dzisiaj przygotowałam dla was gifa z meczu, na którym byłam. Powinnam była coś dodać prawie miesiąc temu, ale nie miałam czasu, ani chęci. Mam nadzieję, że jakość was nie zrazi :)


Więc, napis "kebap" był robiony w Katowicach :D Zawsze myślałam, że pisze się kebab, najwyraźniej byłam w błędzie. Reszta zdjęć jak można się domyślić, w Gdańsku.
CHCĘ TAM WRÓCIĆ!!! :C

Za niedługo idę do biblioteki z kumpelą, a nadal siedzę w piżamie -.-
Odezwę się niebawem, Powerless.♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie tak samo ważny, z góry za nie dziękuję. Postaram się odpisywać jak najszybciej :)