11.07.2013

003 what do you see in those yellow eyes?

Hej Wam! 

Radość mnie rozpiera! Właśnie przed chwilą mój tata odebrał bilety! Aż brak słów! Otrzymałam szalik, którego w końcu nie zamówiłam, absolutnie za free! Nie wyobrażacie sobie, co właśnie czuję! :)
OCZEKIWANIE NA 20 LIPCA.

Obiecałam Wam stylówkę w poprzedniej notce. Ta, będzie ze sklepu RESERVED. Mimo, że lato, to czasami jest chłodno.

Sweter: 49,99 zł (OKAZJA)



Naszyjnik: 14,99 zł

Spodnie: 59,99 zł (OKAZJA)




Torba: 49,99 zł



Buty: 69,99 zł



W następnej notce postaram również się coś zrobić, ale bardziej na upalne dni.
Mam nadzieję, że przyciągnę miłe grono blogerek/blogerów :)
Pozdrawiam, Powerless.

1 komentarz:

  1. Szczególnie podoba mi się szary sweter i balerinki:) Za białymi spodniami po prostu nie przepadam.Torba też bardzo przydatna:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie tak samo ważny, z góry za nie dziękuję. Postaram się odpisywać jak najszybciej :)