27.07.2013

[009] what the fuck is wrong with me?

Dzień dobry
Dość dawno nie pisałam. Działo się wiele. Moja koleżanka wylądowała w koszu, ja zaliczyłam 4 wtopy w ciągu 10 minut, rozkosznie. Mimo, że nie pokłóciłam się z kumplem, to się z nim pogodziłam, tak mentalnie. Być może dzisiaj wbije wraz z P. i K. Byłoby dobrze, gdyby plany z nimi wypaliły choć raz... 
Mam 3 czytelników! Jestem szalona. Mam nadzieję, że interesują Was moje notki, bo mnie Wasze bardzo. Zaraz biorę się za komentowanie. 

W następnej notce dodam jakąś stylizację :D Być może z moich własnych ciuchów, sama nie wiem. Jak coś znajdę, to na pewno! 

Póki co, żegnam, Powerless. ♥

1 komentarz:

  1. Dzięki za info o przeniesieniu ^^
    Świetnie, że znowu piszesz ! <3
    Ładnie tu u cb :D Widać, że dołączyłaś do grona "uciekinierów" z bloog.pl xd
    Twoje notki nigdy mi się nie znudzą :]
    Również dodaję cię do 'obserwowanych'
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie tak samo ważny, z góry za nie dziękuję. Postaram się odpisywać jak najszybciej :)