29.07.2013

[010] feel this moment!

Dzień dobry!

Wybaczcie, ale nie dam dzisiaj stylizacji :C Chciałam się tylko z Wami pożegnać na dwa dni. Jutro o 2 jadę do Katowic, a stamtąd do Gdańska. Będę dopingować. Postaram się zrobić multum zdjęć. Będzie w czym przebierać! Dzisiaj pojadę z tatą na zakupy.
Wczoraj byłam na plaży, nieco mnie opaliło. Moja biedna noga ucierpiała. Ledwo co chodzę. Akurat wczoraj musiało się to przytrafić. Oby do jutra było lepiej ;-)




Do czwartku, misiaki, Powerless.♥

2 komentarze:

  1. Cóż..w takim razie życzę udanego wyjazdu ^^
    Baw się dobrze i zrób sporo zdjęć :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co się stało w nogę? :(
    Udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie tak samo ważny, z góry za nie dziękuję. Postaram się odpisywać jak najszybciej :)