13.07.2013

004 so give me reason to prove me wrong

Dzień dobry!


♥♥♥


Wczorajsze plany mnie wypaliły. Kumpela miała urodziny, miałam do niej wpaść, no ale miała gości. O 20 już nie miałam siły, byłam padnięta po aerobiku, był mecz. Postanowiłam sobie odpuścić, a BYĆ MOŻE spotkamy się dzisiaj. 
Pogoda, krótko mówiąc beznadziejna, leje, aż smutno się robi. Prawda jest taka, jest albo za gorąco, albo za zimno. Nie da się zrobić tak, żeby było w sam raz. Mam dla Was stylizację na ciepłe dni, których póki co nam brakuje.
Ze sklepu H&M:

Mam nadzieję, że Wam się podobała. Jestem od niedawna na blogspocie, ale bardzo mi się tu podoba :) Dodaję do obserwowanych z wzajemnością :-)

Miłego dnia, Powerless. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie tak samo ważny, z góry za nie dziękuję. Postaram się odpisywać jak najszybciej :)